Rejestracja / Logowanie »
Prowadź osobisty dzienniczek treningowy. Dodawaj aktywności, oglądaj statystyki, poprawiaj życiówki! Odszukaj znajomych, dołącz do naszej społeczności!

• Nie jesteś zalogowany.

#1 2016-04-03 19:15:35

widkas
widkas
Reputacja: +  0  -

prośba o polecenie butów do biegania

Witam, zdaję sobie sprawę, że dla wielu z Was temat może już być nudny ale szukam opinii na temat butów.
Mój budżet nie jest duży, około 200,- PLN, ważę dużo czyli 90 kg, 185 cm wzrostu, chciałbym biegać po nawierzchni może nie asfaltowej ale raczej ziemnej czy też szutrowej, dystans tygodniowy to około 20 km.
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Państwa poleciłby mi buty i miejsce gdzie je mogę kupić.

#2 2016-04-05 12:09:15

kuba122
kuba122

ja również proszę o polecenie jakiegoś obuwia do biegania, powiem tylko tyle że jestem początkujący i nie za bardzo się na tym znam, także liczę na waszą pomoc

#3 2016-04-09 07:01:15

andy1962
andy1962

widkas
Witam, zdaję sobie sprawę, że dla wielu z Was temat może już być nudny ale szukam opinii na temat butów.
Mój budżet nie jest duży, około 200,- PLN, ważę dużo czyli 90 kg, 185 cm wzrostu, chciałbym biegać po nawierzchni może nie asfaltowej ale raczej ziemnej czy też szutrowej, dystans tygodniowy to około 20 km.
Byłbym wdzięczny gdyby ktoś z Państwa poleciłby mi buty i miejsce gdzie je mogę kupić.

http://www.ergo-sklep.pl/adidas-kanadia-7-tr-buty-meskie-4 moją fajną promocję cenową akurat

--
“Ból jest stanem przejściowym, duma pozostaje na zawsze”

#4 2016-04-10 20:39:00

kerbi1979
kerbi1979

Ja myślę, że buty są dość indywidualną sprawą (chodzi mi o stopę) i polecanie konkretnych modeli może mijać się z celem. Przede wszystkim wybrał bym się do sklepu i przymierzał. Ja zaczynałem w decathlonie i ich marce Kalenji z prostego powodu, nie wiedziałem czy zarażę się bieganiem, a wydawanie 300, 400 i więcej wydało mi się trochę bez sensu. 50 zł para butów i naprzód. Kolega wyżej przedstawił dość ciekawą ofertę butów w teren.

--