Rejestracja / Logowanie »
Prowadź osobisty dzienniczek treningowy. Dodawaj aktywności, oglądaj statystyki, poprawiaj życiówki! Odszukaj znajomych, dołącz do naszej społeczności!

• Nie jesteś zalogowany.

#1 2017-05-08 14:04:01

cellulina
cellulina
Reputacja: +  0  -

Czy warto kupić bieżnię

Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie bieżnia, czas żebym ja pochodziła po bieżni ^^ A tak na poważnie to cały czas sie waham czy to nie są pieniądze wyrzucone w błoto, czy taki zakup sie opłaca, nie znam się na różnicach między różnymi modelami, boje się że kupię cos nieodpowiedniego co się będzie psuło naprzykład. Możecie mi doradzić co brać pod uwage, czemu sie przyjrzeć, o co pytac w sklepie i przede wszystkim czy warto…

#2 2017-05-09 09:04:52

romankulska
romankulska

Czy warto kupić bieżnię

rozumiem że będziesz debiutować na tej bieżni? w takim razie kup koniecznie elektryczną, dużo wygodniejsza dla początkujących, myśle że warto dopłacić i nabyć coś sensownego, no chyba że kiepsko u ciebie z mobilizacją no to już sama wiesz najlepiej czy nie bedzie stała w kącie i zbierała kurze

#3 2017-05-10 10:10:23

Ania_ABCfitness
Ania_ABCfitness

Czy warto kupić bieżnię

Oczywiście, że warto! Zakup solidnego sprzętu to inwestycja na lata we własne zdrowie, zgrabną sylwetkę i dobre samopoczucie Mój przedmówca ma rację, dla początkujących zaleca się zakup bieżni elektrycznej, której nie trzeba samodzielnie rozpędzać, wystarczy tylko włączyć odpowiedni program. Jeśli nie masz wiedzy w temacie i potrzebujesz wskazówek, znajdziesz je na naszym blogu: http://www.abcfitness.pl/zastanawiasz-sie-jaka-bieznia-bedzie-najlepsza-do-domu-ba15. W artykule opisujemy zalety bieżni, różnice między modelem magnetycznym a elektrycznym oraz przykładowy plan treningu dla początkujących i zaawansowanych. Jeśli jeszcze jakieś pytania nasuną Ci się po przeczytaniu, chętnie odpowiem.

#4 2017-05-12 08:51:34

cellulina
cellulina

Czy warto kupić bieżnię