Rejestracja / Logowanie »
Prowadź osobisty dzienniczek treningowy. Dodawaj aktywności, oglądaj statystyki, poprawiaj życiówki! Odszukaj znajomych, dołącz do naszej społeczności!

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2016-11-09 19:57:57

Upsala
Upsala
Zarejestrowany: 2016-11-09
Wiadomości: 4
Reputacja: +  0  -

jakie koszulki na siłownię

Nas siłownie chodzimy z chłopakiem od niedawna. Mam zawsze ten problem, że nie wiem jak się ubrać. Nie znam się na tych wszystkich sportowych ciuchach, ze sklepu sportowego mam tylko buty i legginsy, bo to wydawało mi się naprawdę istotne. Prawda jest taka, że reszta stroju jest taka bardziej codzienna, w takim stylu: http://www.denley.pl/pol_m_Odziez-damska_Bluzy-damskie-336.html Jednak obecnie zastanawiam się nad koszulką taką stricte sportową (zwykły bawełniany podkoszulek nie sprawdza się jednak dobrze) i nad jakąś bluzę (długi rękaw) też typowo sportową. Wynika to w sumie z faktu, że wiem już że na siłowni spędzę na pewno więcej czasu (wciągnęłam się) i mogę sobie pozwolić na wydanie większej sumy na moja nową pasję. Wiem już na pewno że nie jest to tylko “słomiany zapał”. Pytanie do Was - jakiej firmy odzież sportową polecacie? Chodzi o odzież damską oczywiście - najchętniej nie różową. :-)

Offline

#2 2016-12-16 12:23:31

fafiqu
fafiqu
Zarejestrowany: 2016-12-16
Wiadomości: 9
Reputacja: +  0  -

jakie koszulki na siłownię

Najlepiej coś w czym Ci wygodnie to jest najwazniejsze. Na mojej siłowni większośc ludzi nie patrzy jak ktos wygląda, no chyba, że idziesz tam znaleźc chłopaka ale w Twoim przypadku to nie wystepuje (raczej)

Offline

#3 2018-10-25 08:44:01

runnerss
runnerss
Zarejestrowany: 2018-06-06
Wiadomości: 58
Reputacja: +  0  -

jakie koszulki na siłownię

Ćwicz w tym w czym jest Ci najwygodniej. Nie patrz się na to co nosza inni, ale na to co Ty lubisz. Jedna osoba preferuje koszulki bawełniane, druga osoba koszulki ze sztucznych tkanin.