Rejestracja / Logowanie »
Prowadź osobisty dzienniczek treningowy. Dodawaj aktywności, oglądaj statystyki, poprawiaj życiówki! Odszukaj znajomych, dołącz do naszej społeczności!

• Nie jesteś zalogowany.

#1 2012-08-22 14:25:36

Ania76
Ania76
Reputacja: +  0  -

buty

chciałam zapytać w butach jakiej marki biegacie? i jaka jest Wasza opinia na ich temat

aktualnie biegam w butach Nike model EQUALON 4 i jestem z nich bardzo zadowolona, jedyny minus w porównaniu z butami poprzednimi firmy NB to gorsza wentylacja ale stopa się nie przegrzewa mimo, że teraz temperatura 33st daje popalić w czasie biegania ;P

#2 2012-08-22 15:38:36

alfaromeo100
alfaromeo100

buty

Ja również biegam w butach marki Nike model Dart 9 i jestem bardzo zadowolony. Jestem początkującym biegaczem więc nie mam też dużego doświadczenia w tych sprawach, ale w tych butach bardzo przyjemnie się biega. Najbardziej zadowolony jestem z podeszwy, gdyż biegam tylko po asfalcie a te buty mają miękką podeszwę przez co nogi nie są tak bardzo obciążone. Polecam początkującym.
Temat obuwia do biegania to, jak dla mnie, bardzo indywidualna sprawa. Zależy gdzie się biega, ile czasu na to się poświęca i jaki jest Twój poziom.
Pozdrawiam
Łukasz

--
[run-log.com]

#3 2012-08-22 21:31:24

aleksandra_cichon
aleksandra_cichon

buty

Witam, ja biegam w butach Asics Gel Ikaia, jak dla mnie fajnie wyprofilowane, przed zakupem przymierzyłam kilka modeli i ten mi pasuje. Ma dobrą amortyzację, a ja biegam głównie po asfalcie.

--
[run-log.com]

#4 2012-08-22 22:18:13

Ania76
Ania76

buty

dziękuję za Wasze wpisy

początkującym biegaczom tzn takim którzy zaczynają ale już zdążyli wciągnąć się w temat a ja do takich jak najbardziej należę polecam zakup obuwia w profesjonalnym sklepie w którym buty zostaną dobrane pod różnym względem np. nawierzchni czy rodzaju stopy